Sjöjungfrun

En av mina absolut favorit-filmer är Den Lilla Sjöjungfrun av Walt Disney.. Finns ingen underbarare! Jag och Kim kan sitta i timtals och titta på den om och om igen.. kan alla låtar utantill... ååh..

Nu i September har ingen mindre än The Little Mermaid premiär på Broadway! Vad jag vill se!! När vi ska till New York ska jag allt beställa biljetter! Vilken dröm!

image2536

Havet är djuuupt.. Havet är djuuupt.. nere på botten, ja, här är det T o p p e n, titta och njuuuut ^^

image2537

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: emelinaaaa

Åååh, älskar du också Lilla sjöjungfrun? Jag med! :D:D

2007-08-24 @ 15:49:23
URL: http://monkeybooobie.blogg.se
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Alla älskar väl den!!!! :D
Min första biofilm dessutom.
"Du tror att i grannens vatten...
är sjögräset alltid grönt..." :D

2007-08-24 @ 16:10:12
URL: http://samira.webblogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0