Vem bär den bäst?

Jennifer Hudson vs Geena Davis

image2337

Här har vi den otroligt talangfulla Jennifer Hudson och Geena Davis.
Båda två bär en klänning som är gjort utav Escada.

Jag måste först säga att jag hyllar Jennifer så otroligt mycket! Hon är en så otroligt bra skådespelerska, sångerska och hon ser så otroligt bra ut! Hon kan man ju säga verkligen har fått en bra karriär på jätte kort tid. Hon var med i American Idol först (tror det var där hon upptäcktes). Tänk ändå från American Idol till en OSCAR för Dreamgirls :O vilket lyft! Kan inte tänka mig att det kan hända våra "idol ola, måns, danny" o vad dom nu heter ^^

Så om jag valt någon som burit denna klänning bäst så måste jag säga Jennifer!
Gillar henne så mycket nu ^^ Men tycker även att Geena försöker för mycket med halsband o dylikt.
Less is more!

Vem tycker du bär den bäst?

/ My
Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: My

jennifer :)

2007-08-10 @ 11:57:57
URL: http://sweetiie87.blogg.se
Postat av: Elin

Heja Jennifer! :) Enkelt=snyggt!

2007-08-10 @ 16:50:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0