Dagens aktiviteter

Idag blir det jobb.. Usch jag var riktigt trött när jag vaknade! Börjar dock piggna till så smått nu..

Efter jobb ska jag, min pojkvän, Kim & My hem till pappa och byta julklappar. Han ska till vår bror i Umeå över jul så vi får byta klapparna redan nu. Julfreaks som vi är så kan man ju bara inte öppna julklapparna innan jul! Nejnej, vi håller oss till dopparedagen :) Pappsen får dock öppna vår lilla paket idag! :) Har hittat en riktigt bra julklapp till honom!

Det blir smörgåstårta (vår favvis), vi kände inte för julmat. Detta blir enklare. :) Julmusten är dock givet!

image4353


Efter papps-besöket så ska vi hem till mig och jula till det rejält! Det blir julmusik på högsta nivå, seriös julklapps-inpackning (har säkert 40 klappar att packa in här hemma! :O Hela köket är fullkommligt översvämmat av julklappar!) och lussekatter! Till sist blir det en riktig julfilm på tv´n.

Så där! Mer jul än så går nog inte att få.. ^^

Jo, förresten. Det går! Imorgon ska vi på vår traditionella julkonsert på stadsteatern! ÅH!

Kram Liza

image4354

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej!

Vilken kanal går filmen på och vilken tid? Är också en sucker för julfilmer...=)

2007-12-15 @ 10:33:35



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0