Dagens fynd!

image4216image4217

Har precis kommit hem ifrån Prylmarknaden med pappa och systrarna :)
Det fick bli dessa ursöta julprydnader! En gran med en massa pojktomtar som klättrar och en speldosa som spelar jullåtar! (ifrån min pappas lilla marknadsstånd så fick dem gratis ^^)

Sedan blev det även tre stycken dvd-filmer som jag kan mysa ner mig till en tråkig fredag eller lördag!
Jag är svag för SCOOBY DOO så det fick bli den nya filmen! även en komedi med Gwyneth Paltrow och en ny spök-disneyfilm med Eddie Murphy :) (fick även dem gratis av pappsen då de var i hans stånd)

image4218

Jag älskar att fynda! Gratis är gott =D

Nu börjar snart Bonde söker fru och sedan blir det Heroes!
Ska mysa ner mig under duntäcket nu!

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0