Färgade linser

image4482


För ett tag sedan blev vi sponsrade med ett gäng linser från Netlenses i olika färger. En himla kul grej! Då det är engångs linser de flesta så ville vi vänta till ett speciellt tillfälle att använda dom på. Vad är mer spciellt än att fira in ett nytt år med dom? :)

Imorgon kommer Kim&My till mig. Dom ska ha fest i vår lägenheten medan jag och min pojkvän drar vidare till våra planer. Vi ska dock göra vid oss tillsammans och för första gången testa dessa linser.

Jag som normalt har gröna ögon ska ha bruna kvällen till ära och Kim och My (som har gröna respektive bruna ögon) ska ha knall blåa! spännande! :)

Dessa har vi bland annat att välja på:

image4483


Resultat kommer då imorgon!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: stina

spännande

2007-12-31 @ 00:29:06
URL: http://contaqt.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0