FilmRescension, Bee-Movie!

Som de flesta kankse sett så har jag och mina tjejkompisar varit på Sf-bio's Lucia Movie Night!
Jag kommer med ett extra inlägg med privata bilder i ett senare inlägg :) Nu tänkte jag rescensera den kommande filmen Bee-Movie som vi såg i förhandstitt!


image4337

Bee Movie är en jättesöt film som jag tycker alla ska se om de vill muntras upp :)
Filmen börjar direkt med ett skämt som får en att börja skratta och så fortsätter det rakt igenom hela filmen.

Handlingen i en kortfattad mening är att ett bi flyr till människovärlden för att söka nya äventyr istället för att vara i sin bikupa :)

Vacker, vacker, vacker atmösfär och jättevackra färger finns i filmen från början till slut.
Blommor, fantasivärldar och gulliga djur!
 Allt som gör en film söt!

image4338

Filmen har premiär i Sverige den 25 December.

Här är trailern!



Slutbetyg : MY MY MY MY
Fyra utav fem MY

/ My

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! gud vilken bra film - VILL SE DEN!

2007-12-13 @ 21:32:01
URL: http://metrobloggen.se/karamellsocker



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0