Födelsedagsfirande

Nu har vi precis firat min pojkväns födelsedag med många smörgåstårtor, paket och egengjorda små bakelser :)

image4479

Jag orkade inte göra en tårta (som jag alltid annars gör). Så jag köpte en färdig rulltårta, vispade lite grädde, köpte små hjärtljus och strödde strössel över. Blev ett rätt mysigt verk ^^

image4480

Hade celebert besök av systrarna med.. ^^

image4481

En mysig dag har det varit! nu ska jag förbereda mig inför nyårsfestligheterna imorrn med ett litet Spa-bad och bodypeeling! :)

Ha en skön kväll!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: josse

gulliga bakelser :)

2007-12-30 @ 21:50:51
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se
Postat av: matte

SKITFIN TRÖJA KIWI!

2007-12-31 @ 01:57:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0