Julinspiration! :)

Ni som hatar julen får nog titta bort från år blogg ett tag framöver.. Det kommer vara myyycket jultips, julpyssel och julmys ett par veckor fram ^^

Vad är inte mer rätt i tiden än lite julpynts-tips?


Som ni kanske läste så började vi vår lilla pynt-tur igår men man kan aldrig få för mkt julkänsla! :) Här har ni lite shoppingtips på hur man kan få hemmet lite juligare och mysigare såhär i juletider :)

image4168

Åh, vad jag älskar kronljus-hållarna! Så SÖTA! Kuddarna likaså, urgulliga!

En sån röd kon med ljus i är jag ute efter. Pappa fyndade en på en loppmarknad häromdagen för en tia, dock guldig men absolut lika söt! Vill dock ha en röd i sovrummet me!

image4169

Halens har en massa julfynd. Gillar grenarna med ljus i. Diskret men ändå julig! Glasen är också riktigt söta och gulliga ^^

image4170

Hur cool är inte den där luvan för lådvin?? Skit COOL! Synd att jag itne är en stor fan av vin bara.. haha.

Hoppas ni fick lite julkänsla och tips!


Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Christel

Jag har kronljushållarna =)
Men de i guld var slut så jag fick
köpa svarta som jag snart ska spray-
måla haha

2007-12-04 @ 11:39:46
URL: http://christabelle.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0