Julröd! :)

Fick hem mina röda strumpbyxor idag som jag budade hem för ett tag sen på Ebay. Guuud vad Posten tar längre tid över julen.. Det var ju 3 veckor sedan jag vann dom!

Aja, nu är dom här och dom är verkligen rööööda..

Vet inte riktigt vad jag tycker. Dom är rätt svårburna. Man måste nog ha killer-legs för att dom ska vara så där rysligt snygga som jag sett på kändisbilder :)

image4385

Aja, man får nog ta ngt svart till för att inte ser för utspökad ^^


Vad tycker ni? Hiss eller diss?

Kram Liza

Så här snygg vill jag också vara i mina ^^

image4380


Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Hiss :)

2007-12-18 @ 20:38:18
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: Ottilia

hiss :D

2007-12-18 @ 21:38:02
URL: http://ingetkanstoppamig.blogg.se
Postat av: hanah

som att inte du har killer-legs då :D ?

2007-12-19 @ 12:05:15
Postat av: Liza

hanah - Oj, vilken komplimang! haha... men, nej, det har jag verkligen inte! ^^ Vill ha såna lååånga slanka som inte går ihopa i mitten.. hahaa! Kraam!

2007-12-20 @ 07:54:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0