Nyårsoutfiten!

Igår var jag och My så tappra att vi entrade rean, hysteriska feminina varelser överallt och en och en annan tapper pojkvän som gick med. Undra vad hållhaken var? ^^

Har kollat in min klänning i månader, den kostade dock 399 Gina tricot och det var jag inte villig att ge för den. Dels pga summan men också pga att man på Gina inte är känd för att betala för kvalité..
Men där hängde hon, glansig och underbar! Men bäst av allt, för halva priset.
Det fanns dock bara storlek 40 kvar men jag var bestämd och drog in den i provrummet. Där fanns tillhörande axelband och om man fäster dom på klänningen så sitter den fast i alla fall..några stygn kan också göra under.
Det tänkte inte tjejerna på när dom såg storleken på henne!

Så klänningen + skorna jag fick i julklapp av liza +  rosettväskan jag fick av my i julklapp = en pricksäker nyårs-outfit!

Är dock orolig att jag ska frysa. Vad tycker ni? Ska jag köpa hudfärgade strumpbyxor och ha till eller kan man ha hel-långa svarta och ganska tjocka strumpbyxor? Är rädd att dom svarta kommer att förstöra kanske..

image4456

image4457

image4458


Kram Kim

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Jag har en likadan väska :)

2007-12-28 @ 23:58:37
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: Noleime

Så himla snygg är den klänningen :O

2008-01-02 @ 12:14:29
URL: http://noleime.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0