Onsdag

Då var det dags för mig att vara lite aktiv :)
Har inte haft lusten och orken på sistone då jag har legat hemma i en hemsk magkatarr (början till magsår), men idag är jag uppe för idag ska jag och Liza till läkaren och få dom till o göra något. Man får ju verkligen tjata på läkaren. Efter 7 år med detta tycker man väl att det är dags..

Sedan ska vi möta upp Mysan, luncha och sedan julbaka! :)

image4387


sådär skulle jag vilja se ut idag, blev väldigt sugen på en blå basker men verkar hitta sådana i alla andra färger än blå..attans :)

/ Kim

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

H&M har en basker i den blåfärgen ungefär med en liten boll/toft på huvudet. Den ser faktiskt ganska exakt ut som den där :)

2007-12-19 @ 10:39:52
URL: http://lisawalker.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0