BBQ

Nu är jag hemkommen från Svärföräldrar-middagen!

Alltid lika mysigt hos dom, och dom lagar sååå god mat! Hans pappa måste ha varit grillmästare i ett förra liv :)

Dom håller på att ny-inreda hela hemmet och är snart klar med köket. Helt nytt kök och möbler. Åh, om man ändå kunde göra så själv!

Älskar deras inredning, tycker att möblerna i köket är så snyggt! Vill ha sånt själv när jag blir stor ^^

Sen en bild på grillspetten också såklart! Korv, baconlindade fläskfilé, paprika, svamp, lök.. mums! Är så mätt att jag har ont i magen nu.. haha.

image1967

Aldrig förr har någon blivit så glad för att se mig som deras hund! Tänk om M hade kunde hoppa och viftat så varje dag när jag kommer hem från jobb! Haha!

image1968

Världens sötaste lilla hund! Ebba heter hon och är en Dvärg Schnauzer (om det stavas då?)
En sån söt liten gosig nallebjörn!

Hoppas ni har en skön kväll!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Kelly

Hej gumman! Vikingstövlarna som e ljusrosa som mina är tyvärr slut på have2have...de som finns kvar är de mörkrosa som du skickade länk till, men de e ju oxå fina! men annars fråga have2have om de får in ljusrosa igen. Kan verkligen rekommendera dem! Ha en trevlig söndagskväll! Många kramar
Kelly

2007-07-22 @ 21:03:22
URL: http://kellybellybutton.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0