Britney Spears musikvideo

Britney Spears i full mundering för sin första musikvideo på två år! jag måste erkänna att jag tycker hon ser riktigt cool ut här!

Den där hatten hon har på såg jag nått liknande av på H&M för några veckor sedan. Jag var sååååå nära på att köpa den men sen ångra jag mig. Nog väldigt svårt o hitta tillfällen att ha den på sig ^^

image2044

Jag vet dock inte vad jag tycker om det hela "bh"-aktiga kläderna medans man står gränsle på en säng ^^.
Aja jag ska inte säga så mkt, vet ju inte ens vad låten handlar om. Känns lite väl "vågat" bara kanske o börja sin första låt såhär o förvänta sig att få bra kritik o tillbaka sin publik.

Ska bli intressant o höra låten när den kommer ut! Hoppas det blir en grym hit! Britney behöver nog något som rycker upp henne efter alla motgångar.

image2045

/ My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inget fan av britney men jag måste allt erkänna att hennes klänning var riktigt snygg!

2007-07-26 @ 21:38:48
URL: http://fashionpassionlover.blogg.se
Postat av: Klara

jag tycker mest att hon såg hemsk ut tyvärr..

2007-07-27 @ 02:10:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0