Flick-Dricka ^^

Tyckte det kändes lika bra att köpa lite dricka till Åhus-resan redan nu :)
Kim ville ha lite Öl (5,0) så då blev det några sånna till henne medans jag ville ha hallon och Päron cider (4,5)^^
Tycker kontrasterna mellan ölen och ciderna är fräcka!
Man vill ju nästan inte dricka mina rosa och gula! Dom e så snygga o titta på! haha! Vad töntig jag e :)

image1773

Gravendal är den ultimata cidern! Söt, god o underbar när den är kall! Passa till alla tillfällen ^^
Jag har aldrig riktigt kunna dricka öl. Lite synd, men det går bara inte ner i strupen.

Kostar 13,90 kr styck.
image1774

/My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Minna Hokka

Den cidern är god

2007-07-13 @ 15:41:08
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Anonym

haha samma här, öl går bara inte ner ;S kan sitta en hel kväll och få ner en halv klunk, smaken är bara så... unik :) men cider därimot, yummie!!

2007-07-13 @ 15:52:08
Postat av: My

Anonym - haha ja precis samma här! Köpte en riktigt god Öl i danmark en gång som jag försökte få ner bara för sakens skull, men det gick bara inte ^^ inte ens efter ett par groggar! Måste vara någon fix-idé jag har! haha!
/ My

2007-07-13 @ 16:07:03
URL: http://Threeofakind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0