Gubba-trend

Jag ser att gubba-trenden med hängslena är igång igen!

Det var inte länge sen det var populärt med Pinafore-klänningar ju! I många affärer ses kjolen med högmidja och hänslen titta fram.

Här är lite exempel på vart du kan hitta en sådan om du är sugen:

Först ut har vi våra kära konkurrens-affärer nere i stan. Gina Tricot Vs. Vero Moda
image1959


Svårt val.. Ingen är egentligen skit snygg i min smak men jag väljer Vero Modas! Den var sötare och ser inte lika stel ut .

Sen har vi nätaffärs-konkurrenterna: www.Asos.com och www.josefssons.se:

image1960


Här var valet egentligen lätt! För en gång skull kan Asos slänga sig i väggen! ^^ Josefssons kjol var ju riktigt snygg! Den hade jag gärna velat ha! Så sött fall på den och ser t.o.m bekväm ut :)

Kan tipsa om att faktiskt sy en egen! Jag gjorde det för inte så länge sen, det är lätt! Tro mig, jag kunde inte ens trä maskinen när jag började.. och efter några timmar blev det en klänning, haha!

image1961


Vad tycker ni om hängsletrenden? Är det ngt för er?

Kram Liza

Kontakt: [email protected]



Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad fin den du sydde är! :) Nästan den finaste av alla du visade :)

2007-07-22 @ 13:40:55
Postat av: Yolla

Asos och Vero Modas var jävligt snygga ;)

2007-07-22 @ 21:28:16
URL: http://yollaah.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0