Hair extensions


Igår köpte jag 50 cm långt löshår Tradera ! :)

Det är ca 85 cm brett och nu när jag precis har klippt håret en rejäl bit så kan det vara kul att variera frisyren ibland.

image2128

Vad passar inte bättre till fester än löshår? Det är kul att man kan byta frisyr så himla enkelt!

Så förhoppningsvis så finns denna skönheten att hämta ut på posten imorgon.
Sen är det bara att cykla raka vägen till Liza och börja sy fast håret i hårklämmor, som vi redan har införskaffat!

Och håret var inte speciellt dyrt heller, 50 cm långt/ 85 cm brett och äkta europeiskt löshår för 399 kronor!

image2129

/ Kim

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nej, va SNYGGT! Jag vill också ha! Ska bli spännande att se hur fin du kommer att bli!! :D Kram

2007-07-31 @ 13:59:32
Postat av: Josefin

Nu blev jag också inspirerad att ta mig en titt på löshår på Tradera! Verkar vara hur fint som helst! (:

2007-07-31 @ 17:36:42
Postat av: Ilona

se bara till att det är remy-hår.

2007-07-31 @ 18:02:57
URL: http://antagligen.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0