Japanska uppfinningar

Ramlade över en bokaffär på nätet som säljer en bok vid namnet: 101 Unuseless Japanese Invensions.

image2086


Här är alltså som namnet uppger en bok med de totalt meningslösa uppfinningarna japanerna har uppfunnit.

Som vi alla nog hört är ju just Japanerna grymma på att upptäcka och göra nya saker. Dom ligger långt framför oss i utvecklingen med det mesta inom tekniken. Ibland kan man dock undra om fantasin är lite för stor där borta eller om det är vi som inte riktigt hunnit dit? :)

Nudelstänks skyddaren

image2087

Ja, vem har inte varit med om att få hela ansiktet stänkt av nudelsoppa när man äter nudlar?

- JAG! ^^

Dräkten som gör att du kan bada hemma utan att bli blöt.

image2088

VARFÖR?

Det nya skyddet mot att slippa somna vid ratten.

image2089

Ok.. nu blir jag rädd! ^^

Ja.. det skulle vara roligt att veta om ngn verkligen har köpt dessa grejer, haha!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag syr nu upp paperbag waist kjolar efter dina önskemål! Kika in på min blogg för mer info! MVH Sofia

2007-07-29 @ 14:02:14
URL: http://sofiasfashion.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha, gud vilka roliga grejer!

2007-07-29 @ 14:15:14
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Amanda

Haha, så onödigt!

2007-07-29 @ 15:53:03
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: Tessan

Haha vilka sjuka grejer :P

2007-07-29 @ 22:18:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0