Jessica Simpsons strandkläder

Har haft en super mysig kväll med ännu mer tjejsnack och några glas vin! Vädret är underbart! Att sitta på en uteservering fram till efter 21 är något jag längtat så efter!

Jag skrev ju igår om Jessica Simpsons premiär-debut inom badkläder.

Hon avslutade igår Mercedes Benz Fashion Week med en visning av hennes nya kollektion.

image1885


Det var faktiskt riktigt snygga kläder! Jag förväntade mig för avklätt och för smått. Men det var riktigt snygga kläder, mkt jag själv hade kunnat tänka mig att bära!

Här har ni en liten visning och exempel av kläder från showen:



Som vanligt var Jessica själv otroligt vacker! Den klänningen och färgen satt som gjutet på henne!


image1886

Kram Liza


Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anna

tycker att klänningen var lite för lång, är inte så mycket för långa klänningar. men annars var den jättesnygg!

2007-07-17 @ 22:20:56
URL: http://missanna.blogg.se
Postat av: Jessica

Väldigt snyggt! gillade den blå bandeun

2007-07-18 @ 11:15:30
URL: http://truelife.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0