Kvällens Nyttiga!

Jadå! Då var det dagen innan Åhus-trippen med töserna! :)

Har nog kollat igenom min packningslista 13 ggr! Det dumma e bara att jag behöver rota upp allt igen för morgondagen ^^ aja!

Som kvällen innan bestämmde jag mig för att ha en spa-kväll!
Ett långt bubbelbad där jag testade den nya Nivea Lemon-oil. Den luktade jätte fräsht och det var små korn i den som peelade lite :)
 

Efter mitt bad tog jag o VAXADE mina ben! Pheeeew, det är nog tredje gången jag gör det och det gör ändå fortf lika smärtfullt ont ^^ Jag använde mig utav Veet Wax-stripes som är några pappers-längder med vax på. Man gnuggar till pappersbitarna blir varma, tar bort skyddet, lägger på och drar *Ajjj*
Måste erkänna att det inte ger den effekten som den lovar. Visst blir man av med en himla massa stubb men det blir aldrig så bebis-lent som dom lovar. Men dom håren som försvann försvinner för en lång tid iafl :) Gäller bara o ta fram rakhyvlen lite nätt varje dag ändå ^^


Sedan använde jag mig utav Inezzas produkter!! www.inezza.com
Använde deras ansikts-krämer. Först en cleansing milk och sedan en fuktighetsgivande. MKT MKT bra produkter! Man känner riktigt hur huden längtat efter lite lyx-behandling ^^


Efter det så blev det pedikyrset ifrån www.nailsbodybeauty.com!
Det funkar alltid lika bra. Peelade o krämade in o oljade o allt!
Slutade med ett fint rosa skimmer på naglarna :)

Även pedikyr-kitet fick titta fram. Smörjde, badade, filade och nu sitter jag med en fotinpackning på fötterna :) Har dom i ett par "speciella" strumpor just för inpackningen :D haha!

Och som sist men inte minst, min TANDBLEKNING :)
Har 1 ggr kvar nu efter denna. Sen har jag gjort det runt 30 ggr! Har i gelen 40 min åt taget så det tar sin lilla tid. Men måste säga att man verkligen ser skillnad! Och det säger jag utan att få någonting för det ^^


Allt detta har jag gjort mitt i solen på min lilla balkong framför min förstorings-spegel. E så trött på mig själv nu, hahah :)
image1797


Om 5 min ska jag ta ut tandskenan. WIHO! sen är jag en NY KVINNA ^^

/ My

kontakt: [email protected]


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0