Lite av Dagens shopping!

Idag blev det som sagt en hel del shopping! Alltid lika kul efter löning när man kan shoppa utan att ha dåligt samvete.. haha!

Det finns inget jobbigare än när kameran dör precis när man ska fotografera sina fynd!

Aja, jag hann med nästan alla par skor vi fann idag iaf! Resten får jag fota sen när kameran är uppladdad igen..

Vi kom över en hel del fynd på Din Sko! Man får köpa 3 och betala för 2 på deras rea-avdelning! Vi som är 3 systrar har det ju bra ^^

Dessa skor blev det:

Kimme köpte två par skor. Ett par pärlemor-vita pumps med precis lagom klack! Super billiga dessutom och hon var så fin i dom!


image2112


Det andra paret är ett par guldaktiga loafers med ett silver spänne på:


image2113


Mys och min shopping blev också en del skor (vi har samma storlek så vi delar på paren ^^:


image2114

Äntligen köpte vi dom skorna vi pratat om så länge!:)

Jag köpte ett par lila och Mysan ett par guldiga (den lilla bilden)

Ja, det var vår nästan hela vår skoshopping! Återkommer med resten av fynden när min kamera vill vakna :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Sara

De guldiga på den lilla bilden är skitsöta!

2007-07-30 @ 20:41:26
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Mimmie

söta skor!

2007-07-30 @ 21:01:17
URL: http://ledume.blogg.se
Postat av: Isabel

Söta skor du köpt :)

2007-08-01 @ 01:27:07
URL: http://isabelparleros.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0