Lite blogghjälp?

Jo, efter dagars av hjärnslitande så trodde jag att jag fått till en bra och fungerande blogg!

Men TJI fick jag! När jag skulle läsa kommentarerna så jag att dom var ytte pytte små! hahaa!

Hmm... små ska dom ju inte vara! ^^

Finns det någon vänlig själ där ute som vet vart man ska gå in för att ändra storleken på kommentarerna?

Det var visst inte så lätt som jag trodde, det finns mååånga siffror i stilmappen och orkar inte testa alla för att kolla vilken det är! haha!

Finns det någon jätte snäll liten tös som vet vart jag ska ändra någonstans? :)

Kram på er! Liza

Kommentarer
Postat av: Carolita

Riktigt bra jobbat med designen, det blev skitsnyggt

2007-07-23 @ 12:17:45
URL: http://www.chululi.blogg.se
Postat av: Samira

Hahaha...de där var riktigt små ja.
Prova att ändra alla som heter nånting med #comments. Finns tre-fyra olika tror jag.
En är för rubriken, en för själva kommentaren, en för där datumet står och en för länken man har till sin blogg.
Lycka till.

2007-07-23 @ 12:20:22
URL: http://samira.nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0