Lite till av Dagens shopping

Orkade inte vänta på batteriet.. haha
 
Jag tog bort den en liiiten stund för att försöka fota mer.. men det gick inte ^^

Jag hann med en liten bild, och inte ens den jag ville fota! ^^

Iaf.. Här kommer två saker till av Dagens shopping (det finns mer om batteriet bara vill skynda sig):

Sköna Tees kan man verkligen inte få för många av! HM's tees är kanske inte av den bästa kvalitén och håller inte formen så länge, men vad kan man begära för 59kr? :)

image2116


Min plånbok älskar dom iaf! ^^ Hur söta färger som helst och dom täcker det dära sidfettet som man inte vill visa! hahaa! Go HM!

Köpte den mest för jobb och för att den passar finfint till mina nya favorit pumps som jag inte lyckats att fota ännu! Det är samma färg ^^

Sen körde jag en liten förbjuden grej idag. Jag köpte likadana jeans som min syster, haha. Hon brydde sig inte (sa hon^^) och vad ska man göra när vi alla tre har samma smak? Vi får helt enkelt se till att inte pricka in samma dgr att ha dom på :)

Sen är jag nån storlekar större än Kim så även om vi har dom samtidigt så kan man nog inte se det..

image2118


Det är dom här iaf. Vero Moda - 399kr (fast dom ser inte riktigt ut så i verkligheten även om det ska vara samma jeans. Outfitbild med dom på kommer senare)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Mimmie

snygg blå tröja, gillar färgen!

2007-07-30 @ 21:22:59
URL: http://ledume.blogg.se
Postat av: delinda

snygg blå färg =)

2007-07-31 @ 02:11:33
URL: http://delinda.webblogg.se
Postat av: Sanna

Coola jeans. Kul att dem inte var så dyra heller :P

2007-07-31 @ 11:44:03
URL: http://www.miss0.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0