Lördags planer

Idag är man inte alltför pigg.

Hade ju spelning igår och la mig alltför sent. Sen att man skulle upp 5:45 för att jobba hela dage idag gör ju inte saken bättre ^^

Aja, jag blir nog piggare under dagen.. hoppas jag, haha.

Spelningen igår gick jätte bra! Var super kul! Stället vi spelade på i Gessie var ett hur coolt ställe som helst! Det fanns värsta poolen mitt i uteserveringen! Och runt om klubben fanns en massa gamla röda engelska dubbeldäckare uppradat.. ja, en cool känsla över hela stället! Sen att man fick dricka hur mkt öl och vin man ville gjorde ju inte saken bättre heller ^^

image2057

Här spelade vi, precis bredvid poolen.


När jobbe-dagen är över blir det en tripp till pappsen som fyller 62år idag! Grattis papps! Det blir smörgåstårta i hans partytält i trädgården! Mys!

Sen blir det The Simpsons Movie på bio ikväll med systrarna och pojkvän. Ska bli riktigt kul!
image2058


Kram Liza

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Jojjo

vad sjunger du för slags musik?
vad tycker du om min spontana morgonshopping?? =)
kramar!

2007-07-28 @ 11:43:36
URL: http://joojjjjoo.blogg.se
Postat av: Matilda

Skulle ocksås vilja se Simpsons, nördig som jag är ;) Haha, men den är jättebra, i alla fall serien vad jag vet.
Kram Matilda

2007-07-28 @ 11:56:26
URL: http://vitajag.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0