Postpaket

Brevbäraren hade visst svårt att trycka in mitt Ebay-paket genom min lilla postspringa i dörren idag... Jag hörde hur han kämpade, tryckte och suckade..  Vågade inte tillslut efter all det kämpandet öppna dörren och visa att jag var hemma.. haha!

Aja, det var mitt guldlinne som jag vann på Ebay förra veckan för 23,50kr.

image1859

Det fick bli några snabbfoton med den på. Det blev inga snygga foton, jag vet.
Orkade inte byta BH så jag har min tränings-BH på under.. ^^

image1861

Det syns inte hur snyggt linnet faktiskt är, men det skimrar jätte fint! Är såå nöjd!

Nu ska jag jobba klart och sen bär det av till gymmet!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: josiee

ja det va ju inte direkt dyrt:)

2007-07-16 @ 13:17:20
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion
Postat av: Jonna

haha, stakars brevbärare. ;)
Snyggt linne!

2007-07-16 @ 13:38:34
Postat av: L

Åhh! Vilket kap :) Synd att man måste vara 18 för att lägga bud :(

2007-07-17 @ 00:52:06
URL: http://foreever.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0