Shopbop

Ramlade in på www.shopbop.com precis. Har inte kollat där på hur länge som helst! Dom kan vara rätt dyra.. men som alla andra affärer så har dom sommarea! Där kan man hittade riktigt guldfynd för normala priser!

Som vissa märkt är jag inne i min guldiga-period ännu! Jepp, silver känns inte lika hett för mig då jag är blek som en gris, haha! Denna svenska sommar är inte direkt smickrande för någon fräsch bränna. Så då väljer jag gärna glammigt guld istället! :)

image2002


Jag har en spelning på Fredag och oj, vad jag skulle vilja ha någon av dessa då! Den högst upp skulle hänga så fint i min garderob! :)

Kram Liza

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: L

Såg nyss att ni har ändrat layouten, snyggt! :)

2007-07-24 @ 17:31:40
URL: http://foreever.blogg.se
Postat av: jordii

gryma klänningar!

2007-07-24 @ 18:24:05
URL: http://jordiis.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0