Ännu en solig dag!

Dagens planer är inte så många idag. Skönt!

Jag ska nu cykla ner till stan en kort sväng och bland annat köpa "Insektsnät" till vår fönster. haha!
Ja, det kommer kanske se tantigt ut, men hellre det och att kunna få en god natts sömn än att ligga och trycka under täcket, jätte rädd för det som surrar och brurrar i rummet! Haha!

image1152


Sen ska jag till parken precis bredvid mitt hus och lägga mig och sola lite...

Här är en strandbild från igår när jag och K var på stranden!

Ett bra tips om ni bränt er eller bara vill ha lite skugga och inte orkar släpa med er ett helt enormt parasoll, är att ta med ett stort paraply och gräva ner! Vi fick många blickar först när vi intog stranden med paraplyt och det var molnfritt ute ^^ Men det blev perfekt!

image1151

Ha en sooolig dag!

Kram L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0