Bet Awards

Den årliga Bet-Awards gick av stapeln igår i Los Angeles och en rad olika artister tävlade om priserna och stora framträdanden gjordes.

Beyonce öppnade galan med otroligt mkt glitter och glamour!

image1415


Den glammiga prinsessan intog scenen efter att ha vunnit pris för bästa videon till "Irreplaceable" i en guldig robot-dräkt. Denna strippade hon sedan enr till ett par super glittriga byxor och en minimal top. Snyggt!
Det är bara Beyonce som kan göra ngt sådant så himla snyggt! Vilken otrolig kropp hon har! Otroligt snygga kurvor!

Ser ut att ha varit århundradets nr! Jag hade gärna sett det.

Vid hennes sida under kvällen sågs även "Destinys Child trion" Kelly och Michelle.

image1416


Måste säga att jag saknar Destinys Child. Dom gjorde starka och grymma låtar!
Mitt RnB-band spelar många av deras gamla hits, så som : Bootylicious, Survivor och Independant Woman. Hade varit så kul att köra ngt nytt från dom.

Men vem vet.. de flesta band har någon form av reunion.. man kan alltid hoppas ^^

Under kvällen så uppträde även Kelly Rowland med hennes stora hit "Like This" med Eve.


image1417

Jag gillade faktiskt alla outfitsen på alla bilderna! Deras "Röda mattan-outfits var sjukt snygga alla tre!
 Så klockrena till deras olika stilar!

Kellys söta klädsel i solonumret föll mig också helt i smaken!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Johanna

Glammigt! Ha det fint.

2007-06-27 @ 12:31:15
URL: http://modespaning.blogg.se
Postat av: Mi

Jag är inget fan av henne precis, men jo nog har hon kurvor alltid. Kelly Rowlands nya är bra :)
Ha en fin dag!
// Mi.

2007-06-27 @ 13:27:21
URL: http://josiesweet.blogg.se/
Postat av: Amanda

Måste ha varit en jävla show :)

2007-06-27 @ 13:46:23
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: tjäder

hon med den blå/svarta klänningen var sjukt snygg, klänningen var 2die4!

2007-06-27 @ 14:42:06
URL: http://weare138.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0