Gårdagens spelning

Måste säga att det var en super kul spelning igår!! Trots det gråa vädret och med regnet i luften så var det smockat med gäster! Vi spelade på en stor utomhus scen! Skoj! Göteborgarna är verkligen ena riktigt trevliga människor! :D Träffade även på en och annan Malmö-it så långt borta hemifrån ^^

image1471

Folk dansadeborden och hade kul! Preciiis som en spelning ska vara! Ägaren var super nöjd och ville boka in oss fler ggr, mission completed! ^^

Idag... ja, idag är man väl inte i sina sinnes fulla bruk.. jag är så trött att det känns som att jag går  dvala..

Vi körde hem direkt efter spelningen inatt och jag var hemma vid 03:30tiden. Somnade kanske vid 04:30 och skulle upp igen 05:30! Blöööö säger jag bara för få timmars sömn! Sov 2 timmar..

Idag blir det jobb till 16, sen ska jag ta det lugnt och ta en välbehövlig nap! :D

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Låter riktigt roligt ;) vad spelar ni för slags musik?

2007-06-30 @ 13:26:48
URL: http://lisawalker.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0