Måndag kl 09:00

image993Idag fick jag ÄNTLIGEN en tid hos läkaren. Har försökt få tag på en tid (innan utlandsresan) ett bra tag nu att t.o.m L ringde och hjälpte mig på morgonar o stå i telefon-kö klockan 8 flera! Tack L <3

Tänkte faktiskt bara tipsa om alla som ska utlands att ska skaffa "Uppskjutnings-tabletter", oj ni får ursäkta att jag inte vet exakta namn på pillerna ^^
Men iafl, vem vill förstöra semestern med "röda-veckan" (om man råkar ha den då)? Ja inte jag iafl!

Som sagt, det är en gryyyym kö till o få det utskrivet av läkare (som man måste göra nuförtiden) och väntetiderna är månaders-långa (iafl i malmö). så var ute i god tid!

Själv hade jag den turen att få en avbokning (som i regel inte brukar hända) och få en tid denna morgon, annars hade jag fått vänta i 2 mån och det går ju inte för jag åker ju om 11 dagar :)

Så alla tjejer där ute, var ute i god tid!! Gör inte samma misstag som mig o vänta i sista minuten!

Idag ska jag fika även med L och tipsa om ett jätte mysigt och gott fika ställe! *ovanligt :D*

Ha en skön morgon allesammans!

Kram M!

p.s lägger till här att det kostar 150 kr för tiden och 55 kr för pillerna på apoteket, för er som undrar :) d.s

Kommentarer
Postat av: Angelique

Håller med, det är bara onödigt att förstöra semestern mer eller mindre om det går att skjuta upp det!

2007-06-04 @ 14:25:46
URL: http://phenomenons.blogg.se
Postat av: Anonym

man kan skjuta upp mensen med vanliga p-piller :)

2007-06-04 @ 16:38:52
Postat av: M

jaaa det kan man :) det är bara att skippa sockerpillerna och äta dom "nya uppskjutningstabletterna" i dess ställe. Sedan när dom 10 nya pillerna är slut då du kommit hem från semestern lr dylikt så fortsätter du med de vanliga p-pillerna som vanligt :) Kram M

2007-06-04 @ 16:52:20
URL: http://threeofakind.blogg.se
Postat av: Tea

Är det Primolut-Nor du knaprar? ;) Är själv inne på min 3:e dag nu. Upp till bevis imorgon ifall det funkar eller ej! :P
♥ Tea

2007-06-04 @ 18:41:43
URL: http://martinique.blogg.se
Postat av: ` natts

det funkar ju att skjuta upp mensen med p-pillrena också ;P jag käkar p-piller för min mensvärk och kan skjuta upp mensen om man skippar sockerpillrena eller hur det är ^^ får läsa nogare då jag vill göra det.

2007-06-05 @ 18:25:14
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: M

jasså :) ni får ursäkta mig o min kännedom om riktiga p-piller, då jag äter mini-piller själv ^^ det e lite annorlunda än P-piller.
hoppas nt jag förvirrar för mkt iafl :)
Kram M

2007-06-05 @ 18:49:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0