Maroon 5!

image962

Vilken bra grupp! Jag har älskat dom sen första låten kom ut! Deras första skiva gå fortfarande varm här hemma! Min favorit låt genom alla tider är "She will be loved" Mmmm... Och Adam Levine är sexy! :)

Nu har videon kommit ut till deras senaste singel "Back at your door" Och den är riktigt bra! Först när jag hörde den så låter det som en typiskt studio producerad låt som inte kan sjungas live för att den är väldigt svår.. men.. snacka om att killen kan sjunga! Han gör det lika bra live som på skivan!

Såg bandet bl.a på ett avsnitt av American Idol (som kommer till Sverige om några veckor) och där lät det perfekt live!

Förstår mig inte på alla små stjärnor som sjunger singback på scenen! Det är bara pinsamt! Är man sångerska så ska det göras live! Om inte för ngt annat så för publiken! Skivan kan dom höra hemma!
Hur skulle det se ut om mitt band och jag skulle köra singback på våra spelningar? Haha! Nej, det går bort!

Kort sagt.. Maroon 5 och Adam Levine är en riktigt stjärna!




//L

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du kanske redan vet det, men innan de hette maroon 5 hette de kara's flowers. under det namnet har de gjort ännu fler underbara låtar!

2007-06-04 @ 15:45:17
URL: http://meandmymen.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0