Nytt om Nicole

Ok, inget erkännande har ännu kommit från Nicole. Men rubrikerna växer sig allt större och blir allt fler ändå :)

Nu diskuteras det kring sättet hon går på, kläderna hon bär och allt är bara riktat till att hon ÄR gravid..
Ja, skvallertidningarna är roliga. Men det är ju klart. Det säljer väl bättre om det är vinklat lite mer smaskigt. :)

Jag tänkte inte vara sämre utan visar två bilder tagna på henne nu i veckan. Den högra bilden är tagen i Lördags och den svarta klänningen är tagen i Söndagsi LA.

image1258


"Nicole dolde magen under hela promenade med sin stora röda lämpliga väska" stod det i en skvaller tidning.

Den svarta klänningen tycker till och med jag att hon ser lite misstänksam ut runt magen.

Det är ju ändå lite väl konstigt att hon helt plötsligt börjar gå med pösiga kläder och dölja magen.

Men å andra sidan så gillar hon kanske all uppmärksamhet och alla rubriker. Så varför inte hjälp till lite på traven.. haha!


Ja, är hon det så hoppas jag verkligen att hon börjar äta.. Då får hon sluta att bara tänka på sig själv :/
Jepp..

The story goes on...

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha! Ja, skvaller tidningarna är kul dom! :)

2007-06-18 @ 14:52:50
Postat av: Mia

Hopaps att hon är gravid! Det hade blivit världens sötaste unge!

2007-06-18 @ 14:53:17
Postat av: Karro

Ja, tidningarna förstorar så mkt! Men det är roligt att läsa! ^^

2007-06-18 @ 14:53:56
Postat av: Lina

Undrar när ett erkännande egentligen ska komma :) Eller som du sa, det kanske är mest för rubrikerna!

2007-06-18 @ 14:54:25
Postat av: Jonnie

Nej, jag gissar på svält mage.. sorgligt, men sant enligt mig..

2007-06-18 @ 18:46:25
Postat av: Bea

Måste bara skratta när jag läser det där om att hon skulle vara gravid! Det är i stort sett omöjligt, för när man är så pass mager som hon är har man oftast ingen fungerande mens som gör att man kan bli gravid. Den putande magen beror på att hon får i sig för lite näring, och när hon väl äter så svullnar magen på henne. Fråga mig, jag har själv varit i den sitsen. Så nu vet alla det, så jag skulle iaf inte gissa på att hon var gravid!

2007-06-18 @ 18:52:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0