Sett på stan!

Tänkte fortsätta lite med vad vi såg i stan igår!

Att kilklackar (vare sig man gillar dom eller inte) är inne i år märks väldigt väl när man går in i skoaffärerna!
Antingen gillar man dom eller så hatar man dom! Jag måste nog stå på gilla-sidan då, även om det finns exempel som inte är så himla attraktiva. När det är en nätt kilklack som inte syns alltför mkt kan jag  tycka är riktigt snyggt! Men när det blir lite överdrivet och nästan ser klumpigt och "Spice Girls"-aktigt ut ^^ så går det bort för mig! Här är två stycken sorts kilklackar som vi såg på Din Sko!

Den första är ett par prickiga kilklackar! På hyllan såg dom ursöta ut! Jag älskar det prickiga modet som var så inne förra året! Men när jag satte på skorna så blev dom helt enkelt för klumpiga! på mig iaf.. Det finns säkert dom som kan bära upp skorna hur snyggt som helst! Men för mig kändes det lite väl "tegelsten-igt" ^^

Sulan är dock hur söt som helst! En liten Pinup flicka!

280kr får man ge för ett par sådana.

image932


Nästa sko blev M kär i direkt! Visst är dom skit coola? Det tycker jag med! Men när jag satte på dom ändrade jag mig.. dom var sjuukt höga och väldigt obekväma! Visserligen tog jag en storlek för liten, så det kan ha varit det, haha! Men dom var riktigt snygga! Älskar guld!! Det svarta bandet runt ankeln var också pricken över i:et!
Detta är en sorts sko som trots sin "klumpighet" hade kunnat finnas i min skogarderob! Hade nog inte betalat 400kr för dom bara... Inte för att det var överdrivet dyrt, men jag hade hellre handlat annat för dom hundringarna :)

image933

//L

Kommentarer
Postat av: melika

åh, dom guldiga skorna var ju jättefina!!

2007-06-03 @ 00:24:19
URL: http://melika.tjejsajten.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0