Studenttips för grabbar! :)

Fick en kommentar om jag visste några studentpresent-tips för killar så jag kollade runt lite för att se!

Det är av ngn anledning alltid lättare att hitta till flicks! (En kille kanske inte vill ha en "Mina vänner-bok" Haha) men det är kanske för att jag själv är tjej och tänker därefter ^^

Jag hittade några grejer som säkert skulle gå hem..

Om vi fortsätter med bokhörnan så hittade jag ett par bäcker till killar också!

Den första är också en liten skämtgrej men riktigt kul tycker jag! :)

image984"Hushållshandbok för män" - För första gången finns allt som mannen behöver veta om hushållsarbete samlat i en och samma bok Praktiska tips och färgbilder som förklara bl.a:

? Hur du läser en tvättrådsetikett
? Hur du stryker enligt konstens regler
? Vad du inte bör ha på dig och varför
? Fläckborttagningen från A till Ö
? Varför du ska byta lakan så ofta
? Vikten av att hålla rent och snyggt omkring dig


Haha! Man måste ta den med glimten i ögat men den var riktigt kul tycker jag!

www.Bluebox.se - 189kr

Sen finns det en lite mer seriös bok som jag själv skulle kunna tänka mig att ha! Lite mer unisex.
image985
Groggar - Här finns tips och trix om många olika groggar, lite om historien bakom varje och om vilka glas och så som ska användas.

En kul bok som säkert kommer att användas! :)

www.Bluebox.se - 135kr






Det finns nog ingen som har missat hur otroligt stort pokervärlden har blivit! Killar som tjejer spelar online och vinner och förlorar mkt varje dag!

Min pojkvän likaså.. fast mest förlorar, haha!

Killarna i mitt band har startat en pokergrupp som träffas en gång i veckan och kör turneringar och liknande.

Kanske detta vore ngt för den pokersugna?

image987Komplett pokerset med 500 marker, 2 kortlekar och 5 tärningar. Allt levereras i en sivlrig aluminumväska.

Min pojkvän har också investerat i en sådan! Om det är var en bra eller dålig invstering låter vi vara osagt! Haha!

Jula - 299kr (men det finns säkert billigare och dyrare)

Det finns även pokerbord för den som vill lira live! En rätt kul grej! Jula - 299kr



För den musikintresserade (som vi säkert alla är mer eller mindre) finns en liten manick som precis kommit ut på marknaden. Audia FM-sändaren.  Manicken har en inbyggd radiosändare som överför ljudet trådlöst från valfri image988musikspelare via FM-nätet till en radiomottagare, t.ex. bilstereon.

Ok, på svenska nu.. haha! Man kan kort sagt plugga in denna i hörlursingången på tex din freestyle, Ipod, mp3-spelare osv och sen spelas det upp via radiospelaren i tex. bilen eller på stranden.

www.coolstuff.se - 325kr



Sista grejen är en liten skämtgrej (ja, jag älskar skämtgrejer! Man behöver inte ta allting så seriöst, det finns det många som redan gör! ^^)

image989Pluntan i Bibeln - Vad som vid första anblick ser ut att vara en bibel med vackra guldkantade blad visar sig vara något helt annat, en plunta, nerbäddad i de gulkantade bladen! Hur roligt som helst! Överlämna den med några väl valda ord skrivna på pärmens insida och med mottagarens favoritdroppar i flaskan så är den ultimata presenten fixad!

Hur kul som helst! ^^

www.bluebox.se - 239kr 



image990
Sen finns det ju dom där vanliga presenterna som t.ex en ny plånbok.
Finns snygga även på Bluebox för 195kr med inbyggt nyckelband.


Hoppas ni kanske fick nåt litet tips av detta! Har ni nåt super tips så skriv gärna!

Kram L


 


Kommentarer
Postat av: yas

Hahah, varför läste jag inte de här innan min bror tog studenten SUCK :D, men de ärväldigt bra tips!

2007-06-04 @ 13:22:01
URL: http://yk.blogg.se
Postat av: Anna L

Biblen är ju GENIIII L, den måste jagberätta om för micke, vi skall på bröllop t hans kompis i juli...hade vatt lite roligt

2007-06-04 @ 13:28:41
URL: http://enoka.mikamusik.se
Postat av: L

Ja, dessa två affärerna har rätt kul grejer om man vågar ta ut svängarna lite! ^^ Det finns alltid ngt kul att hitta!
Anna - Ja, men gud va kul! haha! En bibel med några snapsar i! Kan tine bli fel på ett bröllop ju! :D

2007-06-04 @ 13:47:22
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: Emma

Vilka superbra presenttips! Det är inte alltid lätt att köpa nåt till grabbar! /Emma

2007-06-04 @ 14:45:55
URL: http://systrarofsweden.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0