Dagens internet-shopping!

Idag blev det två köp (än så länge) på Ebay...

Det är altid lika spänt när man har köpt ngt och sen väntar tills att det ska komma till Sverige och min dörr. ^^

Passar det inte så kan man alltid sätta in det på Tradera och iaf få tillbaka pengarna som man lagt ut.. :)

Jo.. efter mitt inlägg och färglada byxor så var jag tvungen att buda på ett par knall röda 3/4 byxor från Topshop! Jag ääälskar rött! Får se om dom passar, hoppas det! Jag vann dom för 50kr.

image505

Mitt andra köp är till mina byxor som jag vann i helgen på Ebay, men ännu itne fått så jag vet egentligen inteom dom passar, haha! Men äh, va sjutton! Den var söt och hade passat så bra till byxorna! :)
Jag vann denna för 30kr.

image508         image509 

Det kanske blir för brunt? Aja, får se! Annars kan man nog ha linnet till andra kläder med.. Jag älskar långa linnen! Man slipper oroa sig för att blotta för mkt av den mjuka magen när man ska sträcka armarna högt! haha!
Nu ska jag leta efter ett långt cremefärgat linne, dom har kanske på HM. Tror att det hade passat mer till byxorna och piffat upp dom lite. :) Sen röda pumps till det.. yes, jag har en vision!

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0