Dagens outfit!

Efter gårdagens bravader blir det en riktigt mysdag idag! Sköööönt! Vädret är hemskt! Det regnar och är riktigt kallt! Alltså, den perfekta dagen för lite mys! :)

K och M ska komma hit och vi ska laga mat tillsammans, äta glass, prata skit och se film.. Ja, vi brukar göra det rätt ofta.. haha! Men det är ju såå mysigt! Särskillt en dag som denna!

Detta fick bli dagens outfit då jag är seg, mitt huvud bankar och det är grått ute!


image733

Mjukis-set med Snobben på. (köpt på tradera, men tror att den är från HM)
Inneskor av fårull (present från pojkvännen)

//L

Kommentarer
Postat av: Anonym

skojare du, vem köper hm snoopy mjukis set från hm på tradera??? haha, roligt.

2007-06-01 @ 21:19:46
Postat av: L

Haha! Jag vet! ^^ Men hittade ingen snygg på min tur till HM, och denna vann jag för 20kr! So what the heck, lika bra att slå till då! :)

2007-06-01 @ 21:49:11
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0