Drinktips och spelning!

Igår var det spelning och fest! Det var en kul kväll med massor av dricka i omlopp! :)

Att man inte lär sig att äta riktigt och ordentligt innan man ska sätta sig och drinka.. Mitt huvud idag är inte att leka med! Så mkt drack jag ändå inte tycker jag.. men bra på kanelen blev jag! hahaa!

Först hade jag lite band-förfest hemma hos mig och det drinkades och pratades poker (brukar bli så när det är för många grabbar och för lite tjejer ^^ ) Men jag och Anna pratade Topmodel och hade kul ändå, haha!

image729


M har lärt mig dom godaste och enklaste drinkarna! Ni måste prova, det är sjuuukt gott!

Man tar då sprit. I vårt fall hade jag Bacardi Apple eller vanilj vodka, sen tar du is och Sprite och sist häller du i lite BOB juice! Ja, det låter skumt, men är sååå gott! Jag hade köpt Fläder och hallon.. jummy! :)

Vid 23 bar det av till spelningen! Den gick jätte bra och det var ett fullsatt ställe! Kvällen kantades av mkt sång och mkt dans! Mina ömmande vader idag klagar på att jag dansade i dom jäkla höga klackarna hela kvällen! haha!

image730

Glöm nu inte att prova drinktipset när ni ska ut!


Vanilj vodka
sprite
Is
BOB juice, tex fläder, hallon eller citron
Frukt tex. skivad melon, frusna hallon/jordgubbar och lime.

//L




 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0