Gissa kändis! :)

Hittade en del roliga bilder på internet som jag vill dela med mig av! Det är ett gäng bilder på hur kändisarna såg ut som ung! Yes, det finns fortfarande hopp! Jag menar, inte ens jag ser ut så som dom gjorde! hahaa!

image610


Ojoj! Fan vad Angelina Jolie är snygg! jag dör! Men hon var fan inte direkt speciellt attraktiv som ung! Såg ut som en liten Emo! haha!

image611

Ok, Eminem är inte direkt snygg nu heller, men han såg ut som en riktigt liten mes i skolan! hahaa! Ser inte direkt ut som en kille med attityd och en kommande rappare!

image612

NAW! Vilken söting! Jag hade inte bangat honom om jag vore 13 år!! Så söööt! Och nu... jummy!! vill ha!

image613

Hahaa! För er som kollar på American Idol vet precis vad jag menar! hahaa! Dom är ju tvillingar! Men visst, det skiljer kanske 30år mellan dom.. :)

Jepps, det var allt om kändiskul för idag!
//L

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha sånt är alltid kul att se:)

2007-05-08 @ 08:16:52
URL: http://mariaellinor.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0