Knäppa lagar i USA!

Ett sånt här hus i New York vill jag bo i nångång i mitt liv!

 
image824


Tänk om jag bara kunde ärva jätte mkt pengar! Tänk vad jag skulle bjuda mina systrar och min kära pojkvän på en resa dit då! Åhhhh!

 

Iaf.. för att komma till saken..

 

Ramlade över en sida med knäppa lagar i USA.. ngt man kanske borde studera in om man nångång ska dit?

 

Alltså, dom är ju heltokiga i det landet! Vem fan har skrivit dessa lagar? Antingen för mkt tid över eller helt enkelt en jäkla fantasi! För vem sjutton gör såna saker och varför förbjuda dom??

 

Här är dom jag tycker är knäppast! Dom är så knäppa att dom blir lite skrämmande! Det är alltså enligt lag förbjudet att:

 
Spela kort med en indian i Arizona.
(Allvarligt??)
 

Köra 100 varv i sträck runt torget i Oxford, Mississippi.
(men 99varv får man då antar jag??)
 

Fiska i pyjamas i Chicago.
(Varför skulle ngn ta illa upp av lite frotte´?)
 

Knuffa en älg ur ett flygplan i Alaska.
(Har detta någonsin hänt?? Haha! Och får älgar flyga??)
 

Sova på ett kylskåp i Pittsburgh
(Det måste vara en liten människa som får plats där uppe)
 

Gå på händerna över en gata i Hartford Connecticut
(Fan också, jag som låg i hårdtränning ^^!)
 

För två män i Longmeadow, Massachusetts, att bära ett badkar över stadens grönytor.
(Men om man klarar det själv då?)

 Jag kan inte smälta det.. Det är verkligen ett speciellt folk over there! Haha! Snacka om att man vill fylla ut lagboken med en massa skräp! 

Här är the Best Of The Rest för er som är sugna på lite fler! :)



image827

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0