Nova Lund

image750

En gråååå och taskig dag, men det hindrade inte mig från att sticka till Nova lund! :)

Och jag måste erkänna att deras affärer verkligen överraskade mig, Vila, Gina tricot, mq, Ichi, Topshop, Veromoda o.s.v alla samlade på ett ställe! Det var bara att vraka i sig :)

Spec Vila, den affären överträffade sig själv.

Hittade iafl lite godsaker här är d saker som jag köpte på Gina tricot (haha kan tyckas vara tråkigt när det finns så många andra affärer, men denna Gina tricot hade en massa olika nya saker som man inte sett i malmös utbud)

image751image752

Grön tubtop (finns i aprikos röd, vit o svart) , 79 kr
SUUUUPERFINA solglasögon!, 129 kr + söttfodral

image753
Svart/vit mönstrad lång tröja, 99 kr

/M & K

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0