Sommarlängtan!!

Åh... vilket tråkigt väder! :( Regn och regn.. Och det är riktigt kallt me! Usch nej! Ge mig lite sol, pirr, värme och ett glatt humör! ^^

Aja.. När det är så här tråkigt ute så hjälper det att titta på bikinis, drömma sig till sommaren och längta lite.. :)

Gina Tricots bikinis är faktiskt riktigt snygga! Och billiga! Jag hade absolut investerat i en sådan ifall jag hade passat den typen av bikinis!

image651

Hur söt är inte den med hjärtan! Åh, om jag bara hade passat sån!

Hittade ursöta strandklänningar på asos hemsida! GUD va söta!! Hur skönt hade det inte varit att strossa runt i på stranden när man fått för mkt sol på kroppen?
Ja.. kanske inte i Sverige.. men om man hade åkt utomlands! Är lite avundsjuk på M som ska iväg och sola och bada i sommar.. jag vill ossååååååå! ^^

image652

Sommaren, var är du? Koooooom!

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0