Godmorgon!

Idag är det Onsdag och jag känner bara en stooor längtan till ihelgen (Hotell med Pojkvännen), var så himla nära att sjuka mig idag bara för att kunna sova bort hela dagen :)

Men icke, sånt klarar inte jag av.
Jag får t.o.m smileys på mina frånvaro-lappar för att jag har 0.0% frånvaro, alltså inte ens en försening på 5 minuter, haha! Både kul och töntigt det där med smileysar ^^ Vi går ju ändå sista året nu, men men.

Där har ni mig, STUD :)

Ikväll är det bonde söker fru och Heroes på tv ialf. Kanske stan också?

Vad ska ni göra idag?


/ My

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja, jag märkte att du va trött i morse....hoppas att dagen blev bättre sen....håll tummarna för mig gumman!!!!

Mamsen

2007-11-21 @ 10:38:08
URL: http://ninniegustafsson.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0