Presenter ifrån Småland!

image3946

I helgen var jag uppe i Småland för att hälsa på min pojkvän och hans familj :)

Jag hade på mig mina gummistövlar (med tre strumpor sammtidigt ^^) och det var hur bra som helst! Äntligen ett par skor som inte läcker in i snö och tö! haha

Väl däruppe så fick jag träffa hans föräldrar som även köpt presenter till mig i försenad 18års present.
Jag blev så glad för allting! Det var så klockrena! :)
Min favorit Parfym Clinique - Happy to be
Badbomber i alla olika dofter och former ifrån Lush (rekomenderar verkligen)
Fin choklad och lakrits :) ( Hur ofta äter man riktig finsmakar choklad? sånt är alltid kul att få!)


Det blev kyckling till middag och maräng-tårta med frukt!
Jag har haft en bortskämd helg och verkligen kopplat av!

Sånt behöver en city-kid som jag ^^ hihi

Vill tacka igen för helgen! Vet att min pojkväns föräldrar läser detta!

Kram My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0