Gwen Stefani

image3575


Så här snygg var Gwen Stefani bara för några dgr sedan i LA. Hon är hetare än nånsin med sin turné, sin klädes-kollektion och sin lilla supersöta son. Ja, livet leker verkligen för den stora stjärnan.

Som de många andra kändisar bär hon Louboutin-skor. Den röda undersidan kännetecknas lätt. :)

image3576


Vill man ha liknande skor så behöver man varken ta sig så långt ller betala så mkt. Skopunkten har ett par skoletter med den kända röda sulan under hela skon för 249kr.

image3577


Gwen Stefani - släng dig i väggen ^^

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, hon är verkligen fin!

2007-10-24 @ 21:07:39
URL: http://acmd.blogg.se
Postat av: ANNA L

eller nilson ;) hihi..lite dyrare dock..och liite snyggare:), men bara lite
Som jag har längtat eft löning så jag kan få mina med mig hem:)499 ell 599?kommer fasen inte ihåg men skall visa dig när jag köpt!
Hade på mig mina bruna stövlar jag köpte hos dig idag...många fråga vart jag köpte dem kan du tro, till och med min chef...hihi..
-kramiz-A

2007-10-24 @ 21:46:35
URL: http://enoka.mikamusik.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0