Ikea's höst-mys!

image3682

Jag har fått julkänslor så det ryker om det!
Jag och mina systrar är sånna personer som hade kunnat hugga av ena armen för att få julafton 2 gånger om året ^^.
Jul är något speciellt för vår familj och julpynt/musik/mat/känslor är något vi älskar allihop!
Dock har jag lovat mig själv att inte börja för tidigt detta året med julmusik så jag tittar in riktigt fina höst-grejjer istället :)


Jag var inne på Ikea's hemsida och hittade lite prisvänliga höst-grejjer. Det finns inget roligare än att förnya där hemma. Så här har jag valt ut lite guldklimpar som finns på Ikea just nu!


/ My


Kommentarer
Postat av: Marina

Vill bara säga tack för en bra blogg som gör dagarna lite intressantare! =)

2007-10-31 @ 19:12:31
Postat av: Linda

Åh är det en planch lr har den ram? den saken för 79kr, skulle vilja ha en sån ^^

2007-10-31 @ 21:16:02
URL: http://traiin.blogg.se
Postat av: My

Linda - tyvärr tror jag att det bara är en planch, men ramarna på Ikea går inte för så höga priser ändå :)

2007-10-31 @ 21:43:44
URL: http://Threeofkaind.blogg.se
Postat av: contaqt

sån som den blå lampan har jag i både röd och grön.. de är jättefina och lyser upp jätte bra.. helt lagom pris också.. fast man klämmer fingrarna när man monterar i den delen som glödlampan ska sitta i.. ni vet.. allt måste ju vara en byggsats på ikea.. suck

2007-11-01 @ 11:25:54
URL: http://contaqt.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0