Dyr Ipod

Ipod och mp3-spelarna har verkligen exploderat nu de senaste åren! Överallt kan man hitta en musikspelare och priserna finns för alla plånböcker. Xexoo skriver om den nyaste Ipoden på marknaden. För 19, 000 dollar kan man få denna snygga Ipoden i 18 karats guld! Men för det priset slänger dom till en träbox att ha den i.. ojoj, här snålar dom inte ^^

image2676

Ja, vet i sjutton om man är sugen.. Grejen är väl mest att den ska gå att spela på? Guld eller inte guld, den ligger ju bara i väskan eller fickan ^^

När vi ändå snackar om guld så varför inte då köpa en HP laser-skrivare i 24 karats guld? Den finns i Dubai om ngn är sugen?

image2677

Haha, ja, vart är världen på väg? Har man så mkt pengar så varför inte köpa en bra skrivare på elgiganten och skänka resten till behövande.. :)


Tänk så många liv som skulle räddas..

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Frida

ja tack för en gratis Ipoden med 18 karats guld. Då är jag nöjd. MEn på ett sätt skulle jag vara lite rädd att tappa bort den... Hoppas du får en trevlg söndag,

2007-09-02 @ 12:57:02
URL: http://frokenmoberg.blogg.se
Postat av: contaqt

eller så kan man bara ta ett gammalt guldigt nagellack och måla sin pod/spelare.. kommer ihåg att jag gjorde det med en telefon jag hade för 100 år sen, sån man kunde ta av skalet på.. målade det vitt och svart randigt med nagellack.. jag är ett stort fan av att måla allt med nagellack.. (har nagellack på mina fäljar på bilen med, täckte en liten trottoarkants-krock-skada skitbra)

2007-09-02 @ 13:18:24
URL: http://contaqt.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0