Godmorgon

image3029
Idag ska jag börja på min praktik i 4 veckor.

Ahh, hoppas allt blir bra :) Man är alltid lite extra nervös när man bytar miljö.

Ska praktisera på en Reklam/Annons byrå mitt i Malmö :) Nära o bra gångavstånd till mig!

Vad ska ni hitta på idag?

/ My


Uppdatering:

Ja då satt man här nu vid en Appel-dator och försöker klura ut alla program man inte är van vid. Snart möte så man får lite mer info om vad man ska hitta på dessa fyra veckor skulle jag tro :)

Nu blir det data för hela slanten så ni kan luta er tillbaka o få mycket uppdatering de dagarna som kommer.

önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Marieh

Låter spännande.

2007-09-24 @ 09:29:29
URL: http://www.marieh.blogg.se
Postat av: Liza

Lycka till min gumsa!! Jag ringer senare och hör hur du har det! Älskar dig!

2007-09-24 @ 10:44:48



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0