JLo's nya video

Som jag bloggade om för ett tag sedan är JLo på G med en ny skiva och har precis spelat in en video till den nya singeln.

image2754

För bara några timmar sedan släpptes videon till låten Do It Well.

Har kan ni titta på den:



Låten är helt ok, kan nog bli en partylåt när man lyssnat på den några ggr. Däremot känns videon lite halvtöntig då hon ska spela så sur och aggressiv hela tiden ^^ Killarna ska dansa efter hennes pipa and she´s got the power! Njae.. det är inte min favvis video. Men i övrigt, en bra producerad video och JLo ser som vanligt snygg ut :)

Vad tycker ni?

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Jessica

ingen hitt för mig, fast jag har aldrig gillat henne, tycker inte att hennes röst håller.

2007-09-08 @ 00:20:30
URL: http://jesical.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0