Marc Jacobs Fall 2007

Rosetter är ngt som kommer att följa hela vinter halvåret. Allt ska mer eller mindre ha en rosett på sig. Väskor, tröjor, skor, ja, you name it!

Själv är jag glad för det! Det är så sött så länge det är diskret och inte tar över ett plagg. Denna stickade tröja som för närvarande är slut på Marc Jacobs hemsida är jag fullständigt kär i! Oj, vad söt!! Vill ha!

image2683

Men märkes-grejer och min plånbok har aldrig varit bästa vänner och jag tycker helt ärligt att det är tokigt att ge flera tusen för en tröja eller top så nej.. Ngn sådan blir det nog inte för mig.. men ngt liknande kanske?

Ebay - Here I come! ^^

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Thess

åh, vad söt tröja!

2007-09-02 @ 17:42:16
URL: http://chaaarlek.bloggagratis.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0