Sno stilen av Jessica Simpson

image2854

Det var länge sedan vi gjorde ett Sno Stilen-inlägg. Jag blev väldigt inspirerad av Jessica Simpsons otroligt snygga outfit häromdagen på New York Fashion Week att jag var tvungen att se hur man själv kan samla ihop denna ensemblen :)

Så här kan man i billig budget form välja att shoppa (förutom väskan då):

image2856

Klänning - Asos, 372kr
Öronhängen - Ebay, 28kr
Solglasögon - Asos, 60kr
Scarf - HM, 49kr
Väska - Lous Vuitton


Personligen hade jag aldrig lagt ett par tusen på en väska så det hade nog fått bli en väska från Wedins eller så.. ^^

Denna t.ex för 499kr. Ett mer rimligt pris för mig :)

image2857

Kram My

Kommentarer
Postat av: Lisa

Just nu kan man buda hem en LV från bidster :) det kostar 15 kronor att lägga ett bud (lägst unika bud vinner) men om man först går med i gratisshop som jag själv gjorde så får man 100:- att buda för (helt gratis!) bra va?

2007-09-12 @ 19:38:35
URL: http://lisawalker.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0