Fredag

Igår var jag på ett så himla galet humör. Jag hade inte ätit på hela dagen, sovit på hela dagen, gjort nått annat än pluggat på hela dagen o.s.v och jag var grymt pigg! Hade t.o.m svårt o somna när jag skulle lägga mig vid tolv. Det är precis som att man blev så trött att man blev pigg istället?

Idag är det Fredag vilket inte bara betyder att det är helg om några timmar utan också att Projektarbetet ska vara inlämnat! Yes yes yes, äntligen är det borta från axeln. Inget som tynger ner en mer.

Jag som hade planerat att sola på min kära balkong idag med min fina Nathalie får nog tänka om. Alltid när man ser fram emot nått så blir vädret taskigt. Solen, kom fram!

Vad händer ikväll?
Ska man ut? Får se vad man känner för :)

Nu måste jag kila vidare i mina morgonritualer.

Hejsvej
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0